caractere mai micireseteazacaractere mai mari

Cele mai recente contributii la rubrica Intern



 

Sunteți de acord cu propunerea lui Crin Antonescu de demisie în bloc a parlamentarilor PNL?

de (24-1-2012)
12 ecouri

Luni 23 ianuarie 2012 in Parlamentul Romaniei, dl. Crin Antonescu, presedintele Partidului Național Liberal, a anuntat ca parlamentarii PNL sunt gata sa-si depuna demisiile, astfel incit sa fie facilitate alegerile anticipate dorite de protestarii din mai multe orase din tara si din afara tarii.

Eu doresc sa intreb electoratul care m-a votat in Senatul Romaniei si fata de care am obligatia sa-i reprezint, daca si ei sunt de acord cu acest gest politic. Rog pe aceasta cale redactia saptaminalului online „Acum” sa organizeze un sondaj de opinie si promit solemn ca voi respecta intru-totul rezultatul acestui sondaj.

Mentionez ca eventualele alegeri anticipate pentru Parlament vor avea ca rezultat doar un mandat pina la finalul actualui termen (posibil noimbrie 2012, maxim constitutional martie 2013).

Raymond Luca
Senator
www.raymondluca.com
Parlamentul Romaniei
Calea 13 Septembrie nr. 1-3
Bucuresti, Romania

Ecouri

  • Dan Petrescu: (24-1-2012 la 15:32)

    Domnule Senator

    Opinia mea, daca ma intrebati este urmatoarea:

    – A. este justificat sa demisionati NUMAI daca TOTI parlamentarii opozitiei deimisioneaza deoarece altfel s-ar numii tradare , spargere de greva ,etc si numai daca aceasta operatie ar fi destinata unei operatiuni mai ample de a prelua puterea politica. Pentru ca eu de asta v-am votat.
    – B. daca A nu se intimpla nu cred ca ar trebui sa demisionati pentru ca: unu) protestul strazii, pentru care am tot respectul, reprezinta o legitimare diferita de cea care te-a trimis in SENAT, deci nu ar trebui sa te influenteze; doi, cind tara trece prin momente politice tensionate Parlamentul trebuie sa joace un rol si as vrea ca reprezentantul meu sa fie si el implicat in rezolvare; trei, momentele de criza sunt si momente de oportunitate si cred ca datorezi electoratuli tau sa profiti de orice oportunitate.

    Cu multa consideratie si respect, si bucuros ca ati facut acest gest,

    Dan Petrescu

  • Vlad Solomon: (24-1-2012 la 19:57)

    Impartasesc opinia D-lui Dan Petrescu. In caz de A-Da, in caz B -NU. Nu trebuie ca strada sa va impiedice activitatea, sau sa va o influenteze, decit in cazut unei decizii a partidului Dvs.

    Vlad Solomon

  • Tania Iancu: (24-1-2012 la 20:51)

    Domnule senator,
    Nu stiu daca trebuie sa ne intrebati pe noi, alegatorii, abia acum. Stiu doar ca nu ati reusit sa faceti mai nimic in Parlament, pentru ca ati permis ca regulile democratice sa nu mai fie respectate de multa vreme. Ati mers din rau in mai rau, fara sa aveti o reactie ferma. Parlamentarii pe care i-am votat nu ma mai reprezinta, pentru ca s-au mutat de la un partid la altul, fara sa tina seama de electorat. Guvernul e condus de presedintele tarii, iar parlamentarii nu au fost in stare, prin actiuni democratice, sa opreasca abuzurile. Concluzia mea este ca parlamentarii cauta acum, in ceasul al 12-lea, rezolvarea cea mai comoda a situatiei in care s-a ajuns. Acum e prea tarziu sa intrebati electoratul. Greselile se platesc! Munciti, cautati solutii, cercetati arhive, luati-va consilieri bine pregatiti, mobilizati-va cum faceti cand vin alegerile, etc. Nu cred ca rezolvati ceva cu demisia. PDL-ul si celelalte partide din coalitia de la Putere abia asteapta sa plecati. Se vor simti mai bine cand nu vor mai avea nici un obstacol in calea abuzurilor lor. Nu vedeti ca pentru dumnealor nu mai exista nici o regula ? Daca demisionati, parlamentarii ramasi nici macar nu se vor mai obosi sa se deplaseze pana la Parlament. Ii va numara Roberta! Oricum, legile le va da Boc prin asumarea raspunderii, iar Curtea Constitutionala le va aproba. Veti lasa cale libera tuturor abuzurilor care nu au fost facute inca. Numai din Parlament puteti restabili regulile democratice. Este parerea mea personala.

  • Stefan N. Maier: (25-1-2012 la 00:09)

    Dan Petrescu a oferit un raspuns in raport cu care nu mai pot sa scriu nimic nou, dar pot sa subscriu!

  • Elena: (25-1-2012 la 04:46)

    Draga Raymond,
    Am incredere ca vei face ce trebuie si ceeea ce constiinta ta iti spune ca este mai bine. Daca imi ceri o parere, care s-ar putea in ochii tai sa fie neinformata, atunci parerea mea este urmatoarea: demisia din Parlament fara alte actiuni este cred eu doar un gest care nu stiu cat va ajuta. Parerea mea ca alinta USL ne-a distrus imaginea si daca eu as fi in locul tau as cere sa iesim din USL nu numai din Parlament. De cand s-a intamplat aceasta alianta nu mi-a sunat bine, ca sa nu zic ca m-a socat si chiar mai mult. Daca eram acolo votam impotriva. Nenea Radu Policrat avea o vorba sa faci compromisuri pana la limita de a te compromite, iar aceasta alinta nu a facut decat sa compromita PNL ul, liberalismul, ideea pentru care luptam noi, cei de la inceputuri. Horia s-a zvarcolit in mormant cand a vazut asa ceva. Nu ar fi facut aceasta alinta sunt sigura. Asa ca ramane la latitudinea ta ce vrei sa faci dar daca poti sa convingi pe cei care mai simt ceva
    pentru partidul pe care cu greu noi l-am construit, iesiti din coalitia asta si din Parlament daca astia nu fac nimic si nu vor sa schimbe nimic in viata tarii. Eu as si arata de ce, si motivele care au stat la baza acesti aliante. Explicat ca acesti „colegi” de coalitie nu au mers pe calea care voi vroiati si ati decis sa divortati de ei. Asta este parerea mea, iesire din Parlament fara iesire din coalitia asta nu cred ca ajuta prea mult. Curati-ti-va de paraziti si intoarceti-va la partidul pe care noi cei de la inceput l-am cladit si sustinut.
    Succese si Dumnezeu sa te ajute sa iei si tu si ceilalti o decizie nu numai pentru Partidul Liberal ci pentru binele tarii, asa ar fi vrut si Horia, Dumnezeu sa-l ierte si sper ca incearca sa se odihnesca.
    Cu orice pot ajuta da-mi un semn.
    Te imbratisez cu drag.

    Elena

  • Familia Dinu: (25-1-2012 la 04:48)

    Buna Raymond,
     
    Patru alegatori din Mississauga Ontario Canada nu sunt de acord sa demisionezi din Senat. Nu consideram demisia ca fiind in interesul nostru sau al altor romani de aici. Daca ne poti trimite un link, o sa votam online.
     
    Familia Dinu

  • Petru Clej: (25-1-2012 la 05:10)

    Doamna Tania Iancu, locuiti cumva in circumscriptia pe care o reprezinta ca senator Raymond Luca? Puteti sa argumentati afirmatia ca Raymond Luca nu a facut nimic in parlament? In general aveti habar de activitatea de parlamentar a lui Raymond Luca sau vorbiti la modul general asa cum vorbeste tot romanul cand ii critica pe politicieni?

  • Tania Iancu: (25-1-2012 la 05:23)

    Doamna Elena,
    faramitarea opozitiei in aceste momente este cel mai rau lucru care ni s-ar putea intampla.Inseamna sfarsitul sperantei ca lucrurile s-ar mai putea indrepta. Cititi, va rog si articolul d-lui Clej, din care se vede ca nu mai exista doctrine politice in nici un partid. Asa cum a scris dumnealui, astazi conteaza doar interesul de grup, politica este una „de cumetrie”.Dumneavoastra visati la un partid liberal ca vechiul PNL. Azi nu mai e posibil sau nu e inca posibil.

  • George Petrineanu: (25-1-2012 la 08:19)

    Intrebarea pusa de Petru Clej d-nei Tania Iancu (mai sus) este asemanatoare cu aceea pe care mi-am pus-o si eu. Anume care a fost activitatea d-lui luca. Intreb fara nicio tendinta. Nu am drept de vot in Romania dar am primit cu bucurie si speranta alegerea d-lui Luca, de aici si curiozitatea de a sti ceva mai mult din ,,culisele” activitatii politice a domniei sale. Sunt convis ca nu am gasit canalele adecvate de informare pentru a sti mai multe.

    Pe saitul http://www.raymondluca.com relatarile se opresc pe la 21 – 24 septembrie 2011 (AGENDA).

    Lenes cum sunt mi-ar fi convenit sa gasesc undeva o sinteza. Niciodata nu e prea tarziu. Pastrand proportiile (resursele sunt altele) dau un exemplu de felul cum isi prezinta activitatea acesti ,,babe si mosi” asa cum ei insisi se numesc (The Elders) : http://www.theelders.org/our-work

  • florin predescu: (25-1-2012 la 15:01)

    Ca roman stabilit in S.U.A. deci in zon pe care o pastoriti consider ca ar trebui sa duceti mandatul pna la sfarsit. Nu sunt un analist politic, insa ca un posibil sustinator al Domniei Voastre confirm ideea ca e necesar ca toti alesii sa intreprinda ceea ce le sta in putinta in corectarea deficientelor in conformitate cu statutul lor.
    A parasi Senatul nu pare o solutie de lupta.
    Cu respect
    Florin

  • Mihai Platon: (25-1-2012 la 15:27)

    Mr. Luca

    Dumneavoastra nu demisionati.
    Continuati sa va reformati partidul catre normalitate si decenta.

  • Tania Iancu: (25-1-2012 la 17:05)

    Nu domnule Clej, nu locuiesc in circumscriptia pe care o reprezinta ca senator d-l Raymond Luca si nu m-am referit la dumnealui in mod special, ci la rezultatul activitatii opozitiei din Parlament. Imi cer scuze ca am intervenit. Am raspuns intrebarii din titlu. Adevarul este ca imi e greu sa nu-mi spun punctul de vedere, cand vad ca opozitia, in 2 ani, nu a avut nici macar rezultatele pe care le-au obtinut cei putini din strada in 12 zile, iar acum, vrea sa-si mai dea si demisia. Speram ca raspunsul meu sa ajunga prin domnul senator la colegii dumnealui, care cred ca printr-un gest ca acesta vor fi apreciati de electorat.



Dacă doriţi să scrieţi comentariul dv. cu diacritice: prelungiţi apăsarea tastei literei de bază. Apoi alegeţi cu mouse-ul litera corectă (apare alături de mai multe variante) şi ridicaţi degetul de pe litera de bază. Încercaţi!

Reguli privind comentariile

 
Citește articolul precedent:
Închide
18.220.63.83