Loading

caractere mai micireseteazacaractere mai mari

Cele mai recente contributii la rubrica TV.ACUM



 

Două lovituri de la 11 metri … cu cântec

de (5-1-2013)

Crainicul explică că echipa italiană care a primit golul a făcut recurs. Recursul s-a judecat de un tribunal din Südtirol (Alto Adige), provincie italiană, după regulile italiene. După aceste reguli, cele întâmplate nu corspund definiţiei a unui gol valabil. Crainicul mai spune că UEFA nu ştie nimic de regulile speciale italiene.

Acest golul a fost validat de arbitru; un comentator scrie însă că la tragerile de 11 metri după terminarea reprizelor normale, incl. prelungiri (cazul de faţă), lovitura se consideră respinsă când portarul o împinge în direcţia dinspre poartă spre exterior. Dacă mingea se întoarce apoi în poartă datorită efecelor de rotaţie, nu se consideră gol.

Ce părere aveţi despre acest articol?
  • Corect 
  • Frumos spus 
  • Îmi dă de gândit 
  • Am învăţat ceva! 

Ecouri



Dacă doriţi să scrieţi comentariul dv. cu diacritice: prelungiţi apăsarea tastei literei de bază. Apoi alegeţi cu mouse-ul litera corectă (apare alături de mai multe variante) şi ridicaţi degetul de pe litera de bază. Încercaţi!

Reguli privind comentariile

 
54.146.33.241