Impunerea de către UE României, ca o condiţie a integrării, a acceptării homosexualităţii şi a multor altor grave dezordini morale ca stări ale normalităţii şi progresului este un atentat, nu numai la sănătatea, dar chiar la viaţa societăţii noastre.
Se profită de ignoranţa crasă şi de reaua credinţă a politicienilor noştri care sunt destul de „deştepţi” ca să realizeze că trebuie să se sprijine pe forţele uriaşe care impun o „politică corectă” pentru a face carieră, dar nu sunt suficient de înţelepţi şi morali pentru a se sinchisi de soarta ţării lor! Aceştia sunt dispuşi să prezinte noile reglementări în materie ca normalitate, progres, alinierea la standardele rafinate europene când, în realitate, nu sunt altceva decât împingerea României pe toboganul căderii libere a civilizaţiei occidentale.
Dacă pentru ţările occidentale cu tradiţie de milenii, cu instituţii puternice, alunecarea pe această pantă a decăderii morale, spirituale şi, în fond, civilizatorii, poate dura încă destul de mult, pentru România zdruncinată din rădăcini de cei 50 de ani de comunism, direcţia ce i se impune este fatală în înţelesul cel mai propriu al cuvintelor.
Impunerea cu obstinaţie a homosexualităţii ca o stare de normalitate este nu numai contrară credinţei şi mentalităţii poporului nostru, dar este cea mai sigură modalitate de disoluţie a societăţii noastre.
Nu păcatul homosexualităţii, deşi e întovărăşit de repulsia firească pentru un om normal, este răul cel mare ce ni se impune de Europa civilizată şi rafinată (în definitiv, păcatul este prezentat sub multe forme şi homosexualitatea nu prezintă o excepţie, iar lupta împotriva lui nu cade în sarcina statului, a reglementărilor penale). Ceea ce este, însă, foarte grav este că homosexualitatea este impusă de Europa decadentă ca o exigenţă a toleranţei şi a progresului, ca o stare de normalitate.
Este evident, prin toate acestea, că ea este doar vârful de lance care trebuie să zdruncine bazele societăţii noastre.
Impunerea cu ajutorul forţelor statale a unor valori şi comportamente chiar bune (exemplul cel mai la îndemână este aderarea la Adevăr) este în concepţia la care cu înţelepciune a ajuns societatea occidentală inoportună şi greşită. Există domenii în care calea cea bună socialmente trebuie să fie rezultatul libertăţii şi a triumfului spiritului ca să rămână calea bună.
Singura toleranţă valoroasă este acceptarea ca adevărul să triumfe pe calea confruntării spirituale, nu să fie impus cu forţa. Dar această toleranţă nu însemnează că adevărul e negociabil şi relativ, numai că el trebuie impus pe calea confruntării libere a spiritului. O componentă valoroasă a civilizaţiei occidentale este să admită că există domenii în care constrângerea statală nu are ce căuta. Dar această toleranţă poate pierde orice urmă de înţelepciune şi să devină libertinaj dăunător prin exagerare.
Printre domeniile ce trebuie eliberate de constrângerea statală este, în primul rând, alegerea concepţiei de viaţă şi aderarea la adevăr.
De asemenea, comportamentul sexual nu trebuie impus exclusiv prin forţa statală. Toleranţa în această privinţă nu însemnează că nu există în domeniu nici un criteriu al binelui, al normalităţii şi al adevărului, ci pur şi simplu că el nu poate şi nu e bine să fie impus prin constrângere statală.
Aceasta nu înseamnă că puterea politică într-un stat creştin nu poate şi nu trebuie să aibă un punct de vedere, sprijinind adevărul şi moralitatea în toate domeniile, inclusiv al comportamentului sexual.
Una este să consideri de pe o poziţie de falsă toleranţă că totul este la fel de adevărat şi bun, alta este să aderi la un adevăr şi să impui prin forţa statală punctul acesta de vedere şi alta să înţelegi şi să crezi în adevăr, să nu-1 impui prin forţă, dar să creezi condiţiile cele mai favorabile ca el să se impună pe terenul liber al spiritului.
Impunerea homosexualităţii ca o normalitate marchează în fond opţiunea mai de adâncime dintre două filozofii diferite, a cărei miză este supravieţuirea civilizaţiei noastre.
De fapt, în joc este însăşi concepţia despre viaţă şi rolul omului pe pământ. Dacă nu ar fi aşa, nici concepţiile păgâne şi anticreştine nu ar căuta să se impună cu atâta virulenţă şi obstinaţie. Nu credem că este oportun ca statul să impună prin reglementări penale un anumit comportament sexual şi să pedepsească devierile de la normalitate.
Dar aceasta nu însemnează că:
– nu există un comportament sexual normal, favorabil dezvoltării şi sănătăţii societăţii, care trebuie recunoscut şi încurajat inclusiv de puterea politică;
– că raporturile sexuale între persoane de acelaşi sex, chiar nepedepsite penal, nu sunt împotriva sănătăţii şi, în ultimă instanţă, a vieţii societăţii omeneşti; (în paranteză fie spus, nu e vorba să nu existe comunicare de idei şi idealuri între persoane de acelaşi sex, eventual întărite juridic cu instrumentele care există deja în legislaţia civilă, doar că aceste legături nu trebuie să fie consolidate în pat).
– să permiţi şi să încurajezi adopţia de copii de către cupluri homosexuale.
– să permiţi afişarea în public a dezordinii sexuale, făcând apologia anormalităţii.
În spatele acestor pretenţii ale homosexualităţii se găseşte, aşa cum am spus, o viziune diferită asupra vieţii.
Pe de o parte, conform credinţei creştine şi a celor ce se revendică de aici (aşa cum este sau ar trebui să fie cazul Europei), prin raţiunea sa şi prin componenta sa spirituală, omul poate înţelege într-o măsură care îi determină responsabilitatea, sensul şi finalitatea din natură şi, chiar atunci când acestea nu corespund cu impulsurile şi plăcerile lui, să-şi impună un comportament care să le sprijine şi, pe de altă parte, concepţia hedonistă care proclamă ca bine tot ceea ce duce la maximum de plăcere.
Deşi acest din urmă comportament duce, în fond, la dispariţia civilizaţiei şi la moartea societăţii în care triumfă, nu este oportun ca disputa dintre aceste concepţii să fie rezolvată numai prin constrângerea penală, ceea ce s-a dovedit în decursul istoriei imposibil de realizat. Dar, încă o dată, chiar dacă în Europa mileniului III istoriceşte s-a demonstrat inoportunitatea impunerii prin forţă statală a unei anumite credinţe, aceasta nu însemnează că nu există o cale bună de urmat şi că politicul trebuie să asiste neputincios la îngroparea civilizaţiei prezente.
Creştinii mileniului III optează cu toată convingerea pentru libertate, dar ea trebuie să fie o premisă a biruinţei spiritului.
În fond, opţiunea pentru hedonism şi materialism însemnează declinul civilizaţiei occidentale.
Pentru toţi cei conştienţi şi responsabili, răsună pertinent şi puternic cuvintele lui Isus: „Cine vrea să-şi scape viaţa (cine urmăreşte cu obstinaţie şi în exclusivitate obţinerea de maximă plăcere ca scop final al existenţei sale), o va pierde; iar cel ce-şi va
pierde viaţa pentru Mine şi Evanghelie (cine este dispus să sacrifice pentru realizarea unor obiective superioare plafonului personal, intrând în armonia voită de Dumnezeu), o va câştiga.”
Panta declinului civilizaţiei occidentale este din ce în ce mai evidentă. Cu ochiul liber se vede creşterea îngrijorătoare a folosirii drogurilor, scăderea dramatică a natalităţii, înmulţirea exponenţială a sinuciderilor, disoluţia familiei, îmbătrânirea societăţii, corupţia din ce în ce mai mare, manifestări primitive, violenţe la ordinea zilei etc.
Dacă, aşa cum am amintit deja, într-o societate cu tradiţii şi instituţii puternice cum este cea occidentală, aceste fenomene dramatice au o anumită lentoare în a se manifesta deplin (deşi până la urmă materialismul şi hedonismul vor sfârşi prin a învinge), societatea noastră românească, zdruncinată şi lipsită de instituţii puternice, împinsă cu obstinaţie de către forţe ostile şi anticreştine şi ostile din UE spre dispariţia ei, lipsită de apărare din cauza ignoranţei şi imoralităţii celor care ar trebui să ne conducă spre lumină, este sortită unei rapide morţi (dacă nu cumva, din mila lui Dumnezeu, nu va învinge credinţa celor puţini conştienţi de drumul dezastrului pe care suntem).
în acest proces al declinului moral şi spiritual, impunerea cu încăpăţânare a dezordinii morale a homosexualităţii, chiar dacă nu e decât un aspect superficial al opţiunii pentru întuneric, este hotărâtoare. Încă o dată, distanţa dintre a pedepsi penal actele homosexuale şi a admite manifestarea lor agresivă în public, încurajând apologia murdăriei, deformând până la aberaţie instituţii ca şcoala şi familia, statuând prin lege că homosexualitatea este o manifestare normală şi liberă, că trebuie eliminate orice discriminări între normalitate şi anormalitate, că homosexualii sunt o minoritate care trebuie să fie ocrotită asemenea minorităţilor etnice, culturale sau religioase, este foarte mare, iar pe plan politic ea însemnează diferenţa dintre adevăr şi neadevăr (neadevăr care deschide calea morţii societăţii noastre). Şi toate acestea pe fondul ignoranţei, a imoralităţii şi în ultimă analiză a criminalităţii unei clase politice dispuse să sacrifice orice pentru a-şi merita calificativul de „politică corectă” din partea forţelor negative ale occidentului, asigurându-şi puterea ca premiu pentru uciderea spirituală, morală şi în ultimă analiză existenţială a societăţii noastre.
Suntem în ceasul al doisprezecelea. Dacă nu vom găsi puterea de a ne opune minciunii „politicii corecte”, societatea noastră românească va dispărea. Poate că totuşi Dumnezeu ne va ajuta, prin mijlocirea Maicii Domnului, să se nască în sânul societăţii noastre credinţa care să respingă murdăria şi, în ciuda „Europei civilizate”, campioană a „politicii corecte”, să ne repună pe calea curăţeniei morale şi spirituale, vitală astăzi pentru supravieţuirea societăţii noastre româneşti.
**Impunerea de către UE României, ca o condiţie a integrării, a acceptării homosexualităţii şi a multor altor grave dezordini morale ca stări ale normalităţii şi progresului este un atentat, nu numai la sănătatea, dar chiar la viaţa societăţii noastre.**
Stimate D-le Cionoiu, nu e prima luare de pozitie a Dv pe aceasta tema.
Din pacate lipsa Dv de cunostiinte in domeniu,
refuzul de a va documenta asupra originii si cauzelor acestei tendinte, va aduce din nou in penibila postura de a invoca mila „Maicii Domnului in a ne scapa de murdarie”
Stiu, este greu sa accepti ca si cel diferit noua are dreptul la viata, dar credeam ca o data cu incheierea celui de-al doilea razboi mondial aceasta idee a disparut.
Ca incheiere va comunic ca dupa o lupta nu usoara cu fortele intunecate ale ultra religiosilor din Ierusalim, are loc parada si in orasul Sfant….. viata merge inainte.
Nu cred ca UE impune României tolerarea homosexualităţii. Cred că UE nu este de acord cu tratarea homosexualilor (lesbiilor) ca rău făcători sau ca devianţi ce trebuie închişi în instituţii speciale.
În întreaga lume „civilizată”, homosexualitatea astăzi nu este văzută ca o faptă împotriva societăţii, (coruperea de minori este pedepsită de lege) ci ca o situaţie de facto. Problema trebuie cunoscută căci există, nu trebuie propagată dar nici nu poate fi considerată perversitate sau deviere sexuală.
Stimate domnule Barbu,
Articolul la care vă referiţi a fost propus şi validat de mine dar a fost scris de părintele Matei Boilă – credeam că acest aspect reiese din titlul articolului.
După părerea mea, din articol nu reiese câtuşi de puţin că autorul i-ar nega celui diferit dreptul la viaţă – este vorba doar despre refuzul de a accepta afişarea publică a comportamentului diferit.
Aluzia dumneavoastră la sfârşitul celui de-al doilea război mondial mi se pare un truc propagandistic ieftin întrucât sugeraţi că autorul articolului ar avea o viziune nazistă asupra chestiunii homosexualităţii. Presupun că vă este cunoscut faptul că până în anii ’60 în întreg Occidentul afişarea publică a comportamentului homosexual era considerată atac împotriva bunurilor moravuri.
Este dreptul dumneavoastră să faceţi abstracţie de lecţiile istoriei şi să identificaţi triumful libertinajului sexual cu triumful libertăţii.
***Va rog sa cititi ce scriu TOATE organizatiile psihiatrice si psihologica despre aceasta problema si sa reveniti in cunostinta de cauza.***
…”Asociatia Psihiatrica Americana numeste homosexualitatea „tulburare de orientare sexuala” (cf. trad. rom., Bucuresti, 2000, p. 150). Comunitatea stiintifica internationala are opinii diverse, dar deocamdata majoritatea covarsitoare a acestora converg in a considera homosexualitatea ca pe o forma de perversiune. Astfel, DEX-ul, recent reeditat sub egida Academiei Romane (Editura Univers Enciclopedic, Bucuresti 1998), mentioneaza: „Homosexualitate: perversiune sexuala fata de indivizi de acelasi sex”; Larousse, Dictionar de psihiatrie si psihopatologie clinica, sub redactia lui J. Postel (trad. rom. Editura Univers Enciclopedic, Bucuresti, 1998), defineste homosexualitatea ca fiind comportament aberant sau perversiune; in Valeriu Rusu, Dictionar medical (Editura Medicala, Bucuresti 2001, p. 518), citim: “Homosexualitate: deviere a instinctului sexual caracterizata prin afinitate sexuala pentru persoanele de acelasi sex”; Medicina legala. Curs pentru Facultatea de Drept, avandu-l ca autor Prof. Dr. V. Belis (cf. ed. a III-a, Bucuresti, pp. 244-249), se pronunta in acelasi sens: homosexualitatea este o sexualitate aberanta; Tratatul de psihologie (autor Constantin Enachescu; cf. ed. a II-a, Editura Tehnica, Bucuresti 2001, p. 155) considera si el homosexualitatea feminina si masculina drept perversiune a instinctului sexual (alaturi de nimfomanie, sadism, masochism, necrofilie, pedofilie etc.).” …
Dr. Pavel Chirilă: http://www.punctecardinale.ro/ian_2006/ian_2006_13.html
Am fost socat de incredibila lipsa de informatii a celor care au scris articolul fie dl Boila fie altcineva. Orientarea sexuala nu e la alegerea nimanui; doar ipocrizia poate fi la alegerea cuiva. Valul de preoti catolici si mai nou de pastori baptisti care nu facea altceva decat sa-i injure pe homosexuali in timp ce ei erau la fel cu cei pe care ii injurau a deschis ochii publicului din America: acum e evident pentru multi ca problema cea mare nu e orientarea sexuala a cuiva, ci corectitudinea sau lipsa de corectitudine; ipocrizia sau respectarea adevarului.
Va rog sa cititi ce scriu TOATE organizatiile psihiatrice si psihologica despre aceasta problema si sa reveniti in cunostinta de cauza.
Stimate Domnule Cionoiu,
Referitor la ecoul dvs in care sustineti parerile d-lui preot Boila, vreau sa raspund urmatoarele.
1. Informatiile pe care le dati referindu-va la pozitia Asociatiei Psihologilor Americani, Asociatiei Psihiatrilor Americani, etc, etc sunt incorecte. Inca din 1973 Asociatia Psihiatrilor Americani a eliminat homosexualitatea din catalogul bolilor mintale, perversiunilor, etc etc. Ea s-a bazat pe publicarea unor studii complete efectuate de mai multi psihiatri care au aratat ca nu exista nici un fel de diferenta intre sanatatea mintala a homosexualilor si heterosexualilor. Medicii care sustineau parerea adversa nu au fost in stare sa stabileasca, aplicand criteriile lor „stiintifice”, cine e homosexual si cine e heterosexual dintr-un grup de 100 de subiecti. S-a scris enorm de multa literature stiintifica pe aceasta tema, dar eu va recomand aici site-ul cu generalitati al APA, ca sa va lamuriti. Psihiatrii care au continuat sa faca asa zise tratamente de conversiune, aplicand metodele arhicunoscute ale “terapiei aversive” au fost dati afara din APA si isi urmeaza calea lor proprie de “Christian doctor” cu succese financiare (de ex. doctorul miliardar Niccolosi din SF), dar practica illegal psihiatria si si-au schimbat numele profesiei de frica proceselor.
Vedeti si: http://www.apahelpcenter.org/articles/article.php?id=31
2. Stiinta orientarii sexuale a facut pasi mari inainte in ultimii ani, iar pentru unele categorii de homosexuali progresul s-a datorat studiilor aplicate gemenilor. Materialele publicate sunt fascinante si ele au fost prezentate in presa psihiatrica si popularizate prin prezentarea documentarelor la TV. Va rog sa cititi pe internet un material extrem de interesant; pe http://www.cbsnews.com/stories/2006/03/09/60minutes/main1385230.shtml
3. Faptul ca unii propaga idei antistiintifice este de rau augur pentru sanatatea mintala a celor carora li se spune ca sunt bolonavi mintali, pacatosi si criminali doar pentru ca au o orientare sexuala diferita. Noi trebuie sa incercam din toate puterile sa refuzam prejudecatile periculoase si antisociale si sa propagam adevarurile stiintifice!
Cu stima,
Anton-Stefan